Tangan Penyelam Ini Ditarik Anjing Laut Minta Tolong, TERKEJUT Saat Tahu Isyarat Anjing Laut !!!

Tangan Penyelam Ini Ditarik Anjing Laut Minta Tolong, TERKEJUT Saat Tahu Isyarat Anjing Laut !!! | BISKUT MANIS – Bagaimana reaksimu saat bertemu langsung dengan makhluk menakjubkan ini, iaitu anjing laut. Pastinya akan sangat menakjubkan bukan? Terlebih ketika kamu mula menyentuhnya, anjing laut tersebut mula berkelakuan seperti seorang anjing yang begitu manja dan comel.

PENGALAMAN TIDAK DISANGKA

Gary Grayson (55) adalah seorang yang begitu suka berpetualang yang berasal dari Salford, Inggeris. Pada tahun 2014, ia mendapat pengalaman yang gak pernah dibayangkannya sebelum ini, kini sedang menyelam di kepulauan Scilly.

Ia bertemu dengan seekor anjing laut di dalam laut yang dalam itu. Tidak hanya menyapanya, tapi Gary juga tanpa sengaja cuba menyentuh haiwan itu.

Pada masa Gary mula membelai tubuh anjing laut itu, ia pun mulai menggeliang manja dengan ekspresi wajah yang begitu comel.

MULA MENARIK TANGAN GARY

Bahkan saat Gary menyentuh tangannya, ia kelihatan begitu bahagia. Kemudian ia menarik-narik tangan Gary seperti meminta pertolongan dari Gary. Siapa sangka anjing laut itu mahu Gary melakukan sesuatu untuknya.

Gary sampai berkata bahawa ia telah lama menjadi seorang penyelam, namun baru kali ini ia mendapat pengalaman yang begitu unik ini.

Ia bahkan hampir tidak percaya dengan pengalamannya yang satu ini.

RUPANYA INI SEBENARNYA ANJING LAUT MAHU

Bahkan makin lama makin ditarik tangannya lagi, si anjing laut sering memberikan isyarat kepada Gary untuk membelai perutnya lagi.

Banyak orang yang bertanya mengapa Gary begitu menyukai menyelam, dan inilah salah satu sebab mengapa dirinya begitu suka menyelam.

LAGI Gambar Menarik Hubungan Keduanya

Kredit : Belogfadah

The post Tangan Penyelam Ini Ditarik Anjing Laut Minta Tolong, TERKEJUT Saat Tahu Isyarat Anjing Laut !!! appeared first on BISKUTMANIS.

No comments