(Video) PUBG Mobile Payload Mode 16 Oktober ini


Peminat tegar permainan video PlayerUnknown's Battlegrounds (PUBG) Mobile akan menikmati pembaharuan dalam permainan itu tidak lama lagi bagi mengekalkan minat dan keterujaan para pemainnya dalam game tersebut. 

Jika sebelum ini, Tencent memperkenalkan mod Arcade dan Zombie, kali ini yang dinanti-nantikan oleh ramai ialah mod Payload di mana pemain boleh menerbangkan helikopter dan menembak musuh dari udara dan kenderaan perisai untuk membuatkan pertempuran di kalangan pemain menjadi lebih menarik dan mencabar. 

Beberapa senjata baru turut diperkenalkan seperti RPG-7 Rocket Launcher dan MGL Grenade Launcher untuk memusnahkan helikopter. Selain itu, M3E1-A missile untuk mengesan kenderaan musuh, M79 Heavy Machine Gun, Super Weapon Box dan banyak lagi. 

Paling menarik, pemain boleh menghidupkan semula rakan mereka yang telah terciduk dengan mengambil kad ID rakan mereka dari kotak dan pergi ke menara komunikasi untuk menghidupkan mereka semula. 


Difahamkan, mod Payload ini akan dapat dirasai pada 16 Oktober ini dalam kemaskini PUGBM versi 0.15.0 di bawah seksyen EvoGround. 

Mod terbaru ini kelak amat sesuai bagi mereka yang gembar bermain squad dan menguji kesetiaan pemain sama ada mereka akan bekerjasama sebagai satu pasukan atau sekadar membiarkan rakan terciduk. 

Sumber: India Today

No comments