Aku Tak Faham

Okay, aku tak faham.

Aku tak faham sebenarnya kenapa kebanyakan confessions nak kena mulakan dengan permulaan “terima kasih admin sebab siarkan kisah ni” or “sebelum tu nak ucap terima kasih sangat sangat sebab siarkan kisah ni” and etc.

Kadang kadang sampai dua tiga perenggan tulis ucapan terima kasih or pengenalan yang meleret leret. Haa straight to the point kan lagi best? Lagi seronok baca confessions korang tau. Kalau tak tahan sangat dan kena juga letak kau punya pengenalan, ha, letak lah. Suka hati. Tapi tak payah panjang berjela. Alright?

Lagi satu, aku tak faham sebenarnya. Kenapa nak taip cerita dalam shortforms? Cuba taip penuh, baru sedap membaca. Ni kadang aku baca pun tak faham sangat shortforms yang sesetengah confessors guna.

Elok elok boleh habiskan cerita in 10 minutes, terus extend jadi 20 minit. Mood pun lari bila tengok shortforms banyak sangat. Apa susah sangat nak taip ‘bagi’ instead of taip ‘bg’? Or taip ‘awak’ instead of ‘awak’? Tak susahhhh. Satu dua huruf je beza ish geram pula aku. Taip elok elokkk.

And aku tak marah tau, geram dan tak faham je hehe. Korang faham ke tak? Kalau faham, bagus. Kalau tak faham juga, kita geng.

– TF

– TF

Hantar confession anda di sini -> www.iiumc.com/submit

No comments