[VIDEO] Peragut Wanita VIRAL Tahun Lepas Namun Tak Dapat Di Kesan, Kini Akhirnya Telah Di Tangkap Semasa Cubaan Meragut Lagi !!!

[VIDEO] Peragut Wanita VIRAL Tahun Lepas Namun Tak Dapat Di Kesan, Kini Akhirnya Telah Di Tangkap Semasa Cubaan Meragut Lagi !!!| Memetik dari petikan Page FB Ketua Kelas yang menyatakan satu kejadian dimana seorang kanak-kanak perempuan telah diragut rantai lehernya di sebuah kedai. Kanak-kanak yang terkejut dan kesakitan itu menangis mengadu kepada ibunya yang wanita itu telah meragut rantainya sehingga meninggalkan kesan merah pada lehernya. Ibunya telah pergi berjumpa wanita itu & bertanyakan hal sebenar, namun wanita peragut itu telah menafikannya. Setelah itu dia meminta supaya rakaman cctv dimainkan dan barulah wanita itu kantoi telah meragut kanak-kanak berkenaan. Paling mengejutkan, dia juga adalah saspek ragut yang berjaya melarikan diri dalam kejadian yang hampir sama pada september 2016.

Ikuti kisah dibawah ini petikan dari page Ketua Kelas yang ditulis oleh ibu kanak-kanak kejadian ragut 20.05.2017 baru-baru ni;

Ini lah orangnya!! Meragut rantai leher anak saya dia GM Kelang petang semalam 20/5/2017 lebih kurang jam 4 petang. Jangan biarkan hamba اللّÙ‡ُ ini mendekati anak anak kita. Ini bukan kali pertama dia melakukannya. Saya juga jumpa rakaman cctv dia meragut rantai kanak kanak lain tahun lepas!! Mohon semua share mengenai si peragut ini!!!

Saspek peragut.


***Penjelasan***
Video bawah ni daripada kes tahun lepas (10 Sep. 2016), kes oleh orang yang sama, ragut rantai budak. Kali ni baru dapat tangkap. Yang gambar-gambar tu yang baru, dah dapat tangkap.

Kejadian tahun lepas 10 Sep. 2016. Penjenayah yang sama melakukan ragut barang kemas yang dipakai kanak-kanak namun tak dapat ditangkap masa tu.Kredit : Lemo Nade

Posted by Ketua Kelas on Sunday, May 21, 2017

Kredit : Aimi Filzah via Ketua Kelas

The post [VIDEO] Peragut Wanita VIRAL Tahun Lepas Namun Tak Dapat Di Kesan, Kini Akhirnya Telah Di Tangkap Semasa Cubaan Meragut Lagi !!! appeared first on SIAKAP KELL.

No comments