[VIDEO] Lori Hilang Kawalan Di Selekoh Tajam. Pemandu Ini Sangkakan Dia Akan MATI. Apa Yg Berlaku SEBALIKNYA !!!

[VIDEO] Lori Hilang Kawalan Di Selekoh Tajam. Pemandu Ini Sangkakan Dia Akan MATI. Apa Yg Berlaku SEBALIKNYA !!!| Rakaman yang baru diterima ini menunjukkan sebuah video di mana sebuah lori dari arah bertentangan telah hilang kawalan. Keadaan lori yang sangat laju datang dari arah hadapan akan buat kita berada didalam keadaan tidak tahu hendak pergi ke mana.

Pemandu yang merakam kejadian ini hanyalah redha dengan apa sahaja yang bakal berlaku. Dia sangkakan bahawa dia confirm akan terlibat dengan kemalangan & berkemungkinan besar akan meninggal dunia kerana dihadapannya itu adalah sebuah lori besar. Namun jangkaannya nyata meleset apabila lori itu kelihatan langsung tidak menyentuh keretanya. Lori itu lalu betul-betul hanya beberapa inci dari keretanya. Ini dinamakan kemalangan nyaris. Ekoran daripada kejadian itu dia sangat bersyukur & lebih berhati-hati dalam membawa keretanya selepas itu. Saksikan sendiri video di bawah ini.

Ngerinya…. Nyaris kena langgar… 😱😱😱 Kredit: ViralHog

Posted by Dunia Hebat on Tuesday, May 23, 2017

Sumber: Dunia Hebat

The post [VIDEO] Lori Hilang Kawalan Di Selekoh Tajam. Pemandu Ini Sangkakan Dia Akan MATI. Apa Yg Berlaku SEBALIKNYA !!! appeared first on SIAKAP KELL.

No comments