(Video) Inilah Detik² CEMAS Sempat Dirakam Pengatin Maut Nahas Helikopter !!!

(Video) Inilah Detik² CEMAS Sempat Dirakam Pengatin Maut Nahas Helikopter !!! | Seorang pengantin baru yang ingin melangsungkan upacara perkahwinan maut dalam kemalangan helikopter.

Mangsa, Rosemere do Nascimento Silva, 32, merancang untuk melakukan kejutan pada bakal suaminya dengan tiba di lokasi perkahwinan dengan menaiki helikopter.

Helikopter yang dinaiki itu tidak dapat dikawal kerana berhadapan dengan cuaca buruk. Kemalangan ini telah mengorbankan 3 lagi nyawa iaitu adiknya, jurugambar yang sedang mengandung dan juruterbang.

Kemalangan maut ini terakam jelas dalam sebuah kamera yang di pasang di helikopter,siasatan awal mendapati kemungkinan besar kemalangan berlaku akibat helikopter melanggar pokok sebelum hilang kawalan ditambah cuaca ketika itu berkabus akibat hujan.

Lihat Video Berkenaan :

Kredit : Eberita

P.S. 1 – Murid Kanan Bruce Lee Akhirnya Dedah Cerita Sebenar Dato’ Meor Tumpaskan Bruce Lee !!!
P.S. 2 – 3 Pulau Ini Muncul Semula Setelah Hilang 10 Tahun Semasa Tsunami 2004, Lihat Apa Yang Ditemui Di Pulau Itu Pasti MEMERANJATKAN !!!
P.S. 3 – Ini Tips Paling Mudah Check Harga Flight Murah, Confirm Senang Nak Rancang Holiday !!!
P.S. 4 – Selfie Ini Nampak Biasa Bila Sekali Pandang. Tunggu Sehingga Anda Lihat Kali Kedua !!!
P.S. 5 – Ayah Orang Kaya No.1 Malaysia, Tapi Pekerjaan Anaknya Bakal Buat Anda TERKEJUT !!!

The post (Video) Inilah Detik² CEMAS Sempat Dirakam Pengatin Maut Nahas Helikopter !!! appeared first on MALAYSIA KINII.

No comments