Dua Gangster Cuba Merompak Seorang Pakcik Tua. Apa Yang Terjadi Lepas Tu Sgt MENGEJUTKAN !!!

Dua Pemuda Cuba Merompak Seorang Pakcik Tua. Apa Yang Terjadi Lepas Tu Sgt MENGEJUTKAN !!!| Yang Tua perlu dihormati, yang muda perlu disayangi. Namun itu tidak berlaku pada kejadian ini apabila dua orang pemuda gangster yang sedang mabuk telah cuba untuk memeras ugut & merompak seorang pakcik tua yang lalu dikawasan itu.

Gambar bulatan sekadar hiasan: Google Images

Dua lelaki itu telah memeras ugut & bercakap dengan kasar meminta wang dari pakcik tua warga emas itu. Tanpa disangka-sangka, Pakcik sebelum dua pemuda gangster bertindak lebih lanjut, Pakcik itu terlebih dahulu membuka langkah dengan menumbuk muka kedua-dua pemuda hingga terbaring rebah.

Memang mereka silap orang, oleh kerana Pakcik itu sebenarnya seorang bekas PENINJU! Skillnya masih tidak pudar & memang patut dia mengajar dua pemuda yang malas berkerja & hanya mendapatkan duit dari hasil peras ugut dari orang lain. Saksikan sendiri video dibawah ini. Kongsikan sebagai pengajaran.

VIDEO PAKCIK TUA BERTINDAK MEMBELASAH GANGSTER

The post Dua Gangster Cuba Merompak Seorang Pakcik Tua. Apa Yang Terjadi Lepas Tu Sgt MENGEJUTKAN !!! appeared first on SIAKAP KELL.

No comments