Wanita Hamil Ini DITEMBAK Pada Perut. Apa Yg Jadi Pada Bayi Dalam Kandungan Itu MENGERIKAN !!!

Wanita Hamil Ini DITEMBAK Pada Perut. Apa Yg Jadi Pada Bayi Dalam Kandungan Itu MENGERIKAN !!! | Lazimnya, keadaan bayi di dalam rahim cukup selamat, melainkan terdapat beberapa komplikasi kehamilan yang tidak dapat dielakkan.

Terdapat seorang wanita keluar membeli-belah untuk membeli lampin di Rio de Janiero, Brazil. Kemudian, beliau terlibat secara tidak langsung dalam insiden tembak-menembak yang akan mengubah hidupnya selamanya.

Claudineia dos Santos Melo merupakan seorang ibu yang sedang mengandung sembilan bulan apabila beliau ditembak di perut, dan apa yang berlaku kepada bayi itu menyababkan doktor kebingungan namun sangat bersyukur.

Peluru itu terkena di pinggul Santos Melo, dan ia juga memasuki rahimnya di mana bayinya mengalami banyak kecederaan.

Doktor segera membantu Claudinineia melahirkan bayinya, yang dinamakan sebagai Arthur, seterusnya mendapati peluru itu terkena pada tulang belakang Arthur. Hal ini menyebabkan beliau lumpuh.

Walaupun Arthur cedera, doktor mengatakan bahawa kelangsungan hidupnya adalah ajaib dan rawatan mungkin akan dapat menyelamatkan nyawa bayi ini.

“Hari ini, beliau lumpuh, tetapi apa-apa boleh berlaku dalam kehidupan bayi ini,” kata Dr José Carlos Oliveira, yang kini memantau kesihatan Arthur.

Klebson da Silva, iaitu bapa Arthur, telah melawat bayi dan isterinya di hospital serta menganggap kejadian ini sebagai satu “kejayaan”.

Syukurlah mereka berdua selamat daripada pengalaman pahit yang mengerikan itu. Ibu bapa Arthur akan menghargai setiap detik kehidupan anak mereka.

Kredit : Era Baru

P.S. 1 – Kisah Sultan Muhammad V Xdapat Masuk Restoran Kerana Penuh. Apa Yg Berlaku Selepas Itu MENGEJUTKAN !!!
P.S. 2 – PELIK. Anjing Ini Tiap² Malam Tenung Pemiliknya Sehingga Lelaki Itu Tidur, Selepas Disiasat Rupa²nya…
P.S. 3 – Ibu Meninggal Dunia Tiada Siapa Jaga Adik Kecil. Kerana Xmahu Ponteng Ini Yang Abang² Lakukan !!!
P.S. 4 – “Saya Selalu Bawa Bekal Makan Tepi Kubur Isteri Saya”. Kisah Cinta Sejati Lelaki Ini Dengan Arwah Isterinya MENYENTUH HATI !!!
P.S. 5 – GERAM. Tergamak Si Anak PAKSA Ayah Buat Loan Dan Ambil Duit Pencen Ayah !!!

The post Wanita Hamil Ini DITEMBAK Pada Perut. Apa Yg Jadi Pada Bayi Dalam Kandungan Itu MENGERIKAN !!! appeared first on HARIAN METRONI.

No comments