Rakaman bebola api di kawasan rumah, Betul atau sekadar cahaya/serangga?


Satu rakaman CCTV telah dimuat naik oleh seorang nitizen di laman sosial facebook semalam mengenai satu bebola api yang berkeliaran di kawasan rumahnya, rakaman beberapa saat tersebut telah dimuat naik dan mendapat hampir 4000 share.

Namun disebalik perkongsian tentang rakaman tersebut, ada yang menyimpulkan di ruangan komen pemilik rakaman tersebut yang ianya sebagai “cahaya torchlight”, atau mungikin “Serangga” yang berkeliaran di kamera tersebut.

Keratan dari laman sosial yang di kongsi oleh Farhana ismail
Allah lindungai la kami sekeluarga…ada banyak bebola api tu..dia dtg dari bWah naik keats kt kolam laju2 dia terbang.mula2 ingtkn camre kotoq kami cuba tgk balik dari awal.rupanya dari pkui 11 dia mai dah…

pkul 12 baru anak sedaq ada benda trbang kt cctv.ada byk entiti…msa hsbnd p cuci cmre tu.dia dari besaq mula mengecik pastu lari….

baru teringat dlu masa mula2 pindah rumah ni.kt pagaq tepi tu jgk la kakberry nmpk lembaga dok pangei kakberry pahanaa..pahanaa..sejak dari tu mmg jd penakut sgt2 lepas hsbnd kakberry amik ayaq ustaz baru la lega skit…pagaq rumah dgn ayat2 suci…

#1 Video Rakaman CCTV

#2 Video Rakaman CCTV

Sumber : Farhana ismail

The post Rakaman bebola api di kawasan rumah, Betul atau sekadar cahaya/serangga? appeared first on Malaysiaviralstory.My.

No comments