Penemuan Terbaru Di Bulan Yg Diselindung Oleh NASA. ‘IMAGES’ Terbaru Di Bulan Menunjukkan Penemuan… MENGEJUTKAN!!!

Penemuan Terbaru Di Bulan Yg Diselindung Oleh NASA. ‘IMAGES’ Terbaru Di Bulan Menunjukkan Penemuan…| NASA pernah membuat kenyataan bahawa Program Apollo telah dibatal & tidak diteruskan oleh kerana masalah kekangan kewangan yang terlalu banyak dibelanjakan untuk manusia menjelajah ke bulan.

Fakta terbaru 2017 yang diterima pada tahun ini melalui saluran Corsair Tr, adalah dimana pengumpulan fakta-fakta lain yang boleh menyangkal dakwaan NASA yang kononnya tidak mahu ke bulan kerana masalah kewangan. Banyak sumber adalah didapati dari rahsia China dimana hasil program penyiasatan mereka dimana mereka menjangka bahawa terdapat hidupan lain yang sedang tinggal dibulan dengan pesatnya.

Malah banyak bukti-bukti bergambar yang disertakan menunjukkan bahawa terdapat BANDAR di bulan. Selain bandar, banyak gambar-gambar yang menunjukkan bukti-bukti bulan ini dihuni oleh ‘penduduk’ disana. Disini disertakan video yang anda boleh tonton sendiri & nilaikan sendiri. Kita tidak perlu percaya 100%, namun kita perlulah membuka minda kita untuk menerima kemungkinan yang tidak mustahil ini. Walaubagaimanapun hanya Allah SWT yang lebih mengetahui.

VIDEO NASA BUKTI MENGAPA TIADA LAGI PROGRAM KE BULAN SELEPAS APOLLO

The post Penemuan Terbaru Di Bulan Yg Diselindung Oleh NASA. ‘IMAGES’ Terbaru Di Bulan Menunjukkan Penemuan… MENGEJUTKAN!!! appeared first on SIAKAP KELL.

No comments