Beg Seorang Nenek 91 Tahun Di Curi Ketika Membeli Di Pasaraya. Tindakan Polis Lepas Tu Sgt MENGEJUTKAN !!!

Beg Seorang Nenek 91 Tahun Di Curi Ketika Membeli Di Pasaraya. Tindakan Polis Lepas Tu Sgt MENGEJUTKAN !!!| Seorang wanita warga emas telah keluar pergi ke sebuah pasaraya untuk membeli barang-barang keprluan dapurnya untuk memasak.

Gambar bulatan adalah sekadar hiasan: Google images

Walaubagaimanapun dia telah didatangi oleh dua orang lelaki yang berniat jahat untuk mencuri beg duitnya. Seorang lelaki telah menarik perhatiannya dari depan & seorang lagi telah perlahan-lahan mencuri beg tanpa dia sedari. Kejam & licik sungguh kedua-dua pencuri ini. Kebanyakan dari mangsa mereka merupakan golongan warga emas yang kurang peka dengan persekitaran.

Ketika hendak membayar, barulah nenek itu menyedari bahawa begnya telah hilang. Dia telah laporkan kejadian itu pada polis & hasil dari rakaman cctv mendapati begnya telah di curi oleh dua orang lelaki. Nenek itu sangat panik kerana dia tidak lagi mempunyai wang lain untuk membayar barang-barang keperluan yang diambilnya tadi.

Muncul seorang anggota Polis yang baik hati telah membantu. Polis itu telah pergi berjumoa dengan Pengurus pasaraya tersebut untuk memohon pengecualian bayaran bagi nenek itu kerana dia sedang menghadapi masalah. Permohonan itu diluluskan & nenek itu boleh ulang dengan aman. Nenek itu sangat terharu & berterima kasih kepada Polis tersebut.

Bukan itu sahaja, selang beberapa hari kemudian Polis itu datang lagi untuk menghantar kad yang dimiliki oleh nenek tersebut. Nenek itu sangat gembira & menangis kerana terlalu terharu atas keprihatinan yang ditunjukkan oleh anggota polis yang membantunya itu. Saksikan sendiri video ini;

Sweet 91-year-old lady is robbed by two men in a grocery store – what the police do next has the world amazed.Share to honor these fantastic officers! 🌹

Posted by Police Officers US on Friday, July 7, 2017

Sumber: Police Officers US

The post Beg Seorang Nenek 91 Tahun Di Curi Ketika Membeli Di Pasaraya. Tindakan Polis Lepas Tu Sgt MENGEJUTKAN !!! appeared first on SIAKAP KELL.

No comments