[VIDEO] Suami Tangkap Isteri Sedang BERASAMARA Dalam Bilik. Apa Yang Suaminya Lakukan Jadi VIRAL !!!

[VIDEO] Suami Tangkap Isteri Sedang BERASAMARA Dalam Bilik. Apa Yang Suaminya Lakukan Jadi VIRAL !!! | Sebuah video mengejutkan yang menjadi tular di media sosial menunjukkan seorang lelaki membelasah isteri dan kekasih isterinya selepas menangkap pasangan itu dalam keadaan berbogel di dalam bilik tidur.

Suami yang marah dengan pasangan yang curang itu dipukul tanpa belas kasihan oleh suaminya yang dilihat membawa beberapa orang kawan bersamanya semasa menangkap isterinya yang sedang memadu asmara.

Video yang ditonton lebih sejuta kali di media sosial China dipercayai telah dirakamkan di Wilayah Guangdong di China Selatan, berdasarkan dialek yang dituturkan oleh individu dalam video.

Peliknya, bagaimanapun, sepanjang dipukul, si isteri sentiasa melindungi teman lelakinya, sering meletakkan badan sendiri untuk menghalang kekasihnya di pukul oleh suaminya.

Rakan-rakan suaminya juga turut dilihat membelasah lelaki tersebut sehinggakan pasangan tersebut merayu-rayu untuk dilepaskan.

Zina bukan satu jenayah yang boleh dihukum di China, undang-undang perkahwinan hanya melarang individu berpoligami, perkahwinan kali kedua hanya dibenarkan selepas lelaki mencerai pasangan mereka sebelum ini.

Sumber: DailyMail

P.S. 1 – Padah Tumpang Kereta Dinaiki 4 Gadis. Lelaki Ini DIR0G0L Bergilir² & Dibuang Dalam Semak !!!
P.S. 2 – Gaji RM 1600 Tapi Dah Ada Aset Bernilai SEJUTA Ringgit. Apa Yang Gadis Ini Lakukan Buat Ramai TAKJUB !!!
P.S. 3 – [VIDEO] Apa Yang Pengiring Kereta PM Jepun Ini Lakukan Buat Ramai KAGUM !!!
P.S. 4 – Askar Israel KANTOI Campak SESUATU Di sisi Mayat Warga Palestin Yg Buat Ramai GERAM !!!
P.S. 5 – Bila Tanya Ttg KEKAYAAN. Ini Jawapan Syed Mokhtar Yg Buat Ramai TERDIAM !!!

The post [VIDEO] Suami Tangkap Isteri Sedang BERASAMARA Dalam Bilik. Apa Yang Suaminya Lakukan Jadi VIRAL !!! appeared first on EKSIDENZ.

No comments