Pelajar Wanita Ini Takmo Salam Presiden Jerman, Apa Berlaku Seterusnya Sgt MENGEJUTKAN !!!

Pelajar Wanita Ini Takmo Salam Presiden Jerman, Apa Berlaku Seterusnya Sgt MENGEJUTKAN !!! | Seorang wanita Islam mencuri perhatian media Barat apabila dia enggan berjabat tangan Presiden Jerman, Joachim Gauck ketika pemimpin itu mengadakan lawatan ke sebuah sekolah baru-baru ini.

Lawatan khas Gauck ke Sekolah Theodor Heuss di Offenbach itu merupakan usaha beliau menghargai pelajar tempatan kerana dapat menerima kehadiran pelajar migran dengan baik.

Bagaimanapun, apa yang jadi seterusnya kepada beberapa media alternatif seperti Mail Online, The Sun UK dan lain-lain; mereka menyiarkan kejadian berkenaan dalam laporan mereka dengan menyifatkan insiden itu sebagai memalukan Gauck. Mereka cuba perbesarkan isu kecil tu dengan niat mendatangkan fitnah dan melaga-lagakan orang2 Jerman dengan orang Islam. Sangat mengejutkan. Tapi alhamdulillah niat jahat mereka tidak berjaya.

Namun rata-rata penduduk Jerman sedia maklum tentang larangan orang Islam untuk bersentuhan dengan orang yang bukan mahram mereka. – mStar

P.S. 1 – Kereta Alphard Ini Melanggar Seekor Lembu Di Melaka… Akibatnya Bakal MENGEJUTKAN Anda !!!
P.S. 2 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‎ICELAND !!!
P.S. 3 – TERKINI… Ustaz Terkenal Tanahair KANTOI Menyumpah Orang Ramai !!!
P.S. 4 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‎ICELAND !!!
P.S. 5 – PERNAH TENGOK 5 GAMBAR PROTON JEBAT INI ? MEMANG MENGANCAM !!!

The post Pelajar Wanita Ini Takmo Salam Presiden Jerman, Apa Berlaku Seterusnya Sgt MENGEJUTKAN !!! appeared first on JOM MELANCONG.

No comments