Anak Menangis Kelaparan Dlm Kereta. Jalan Jem Teruk. Kejutan Abg Lori Roti Ni Buat Aku TERDUDUK !!!

Anak Menangis Kelaparan Dlm Kereta. Jalan Jem Teruk. Kejutan Abg Lori Roti Ni Buat Aku TERDUDUK !!! | Anak sudah mula merengek kelaparan, jalan pula sesak tak bergerak sebab ada kemalangan di hadapan. Si ibu ini memberanikan diri mengetuk cermin pintu lori untuk bertanyakan sama ada bolehkah dia membeli roti, Apa yang dilakukan oleh pemandu lori Sweetie ini memang membuatkan kita rasa terharu.. Moga beliau murah rezeki.

Oleh Nurul Bariah

Seringkali di Facebook, banyak perkara yang dikongsi dan diviralkan berkenaan dengan sifat pentingkan diri, sombong, ambil hak orang lain dan sebagainya.

Hari ini, izinkan saya berkongsi kisah manis yang berlaku pada petang tadi. Lebih manis, di hari ulangtahun kelahiran saya dan hari pertama anak sulung saya, Aisyah mula bersekolah.





Sumber: Nurul Bariah via Geng Viral

P.S. 1 – Kereta Alphard Ini Melanggar Seekor Lembu Di Melaka… Akibatnya Bakal MENGEJUTKAN Anda !!!
P.S. 2 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‎ICELAND !!!
P.S. 3 – TERKINI… Ustaz Terkenal Tanahair KANTOI Menyumpah Orang Ramai !!!
P.S. 4 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‎ICELAND !!!
P.S. 5 – PERNAH TENGOK 5 GAMBAR PROTON JEBAT INI ? MEMANG MENGANCAM !!!

The post Anak Menangis Kelaparan Dlm Kereta. Jalan Jem Teruk. Kejutan Abg Lori Roti Ni Buat Aku TERDUDUK !!! appeared first on JOM MELANCONG.

No comments