(VIDEO) KEJAM. Suami MENGAMUK Tetak Muka Isteri Depan Orang Ramai !!!

(VIDEO) KEJAM. Suami MENGAMUK Tetak Muka Isteri Depan Orang Ramai !!! | Dalam kehidupan berumah tangga, memang akan ada pasang surutnya. Kadang-kadang bahagia dan kadang-kadang ada tsunami mendatang. Semua yang berlaku adalah ujian bagi mengeratkan dan mengukuhkan hubungan tersebut. Oleh itu, dengan cara pemikiran matang dan waras, kita menempuh dugaan tersebut.

Walau bagaimanapun, ada juga masalah yang berlaku melampaui batas seperti berlaku curang terhadap pasangan. Apabila pekara ini terjadi, seharusnya kita menyelesaikan dengan cara yang baik. Bukan terlalu mengikutkan perasaan hingga memakan diri dan membahayakan orang di sekeliling.

Video rakaman berdurasi 22 saat ini menunjukkan, seorang lelaki sedang menetak muka dan kepala isterinya di tempat awam. Pada masa yang sama, kelihatan seorang wanita tua sedang cuba menghalang lelaki tersebut sambil menjerit-jerit. Lokasi kejadian ini masih lagi tidak dapat dikenal pasti.

Kredit : EBerita

P.S. 1 – Murid Kanan Bruce Lee Akhirnya Dedah Cerita Sebenar Dato’ Meor Tumpaskan Bruce Lee !!!
P.S. 2 – 3 Pulau Ini Muncul Semula Setelah Hilang 10 Tahun Semasa Tsunami 2004, Lihat Apa Yang Ditemui Di Pulau Itu Pasti MEMERANJATKAN !!!
P.S. 3 – Ini Tips Paling Mudah Check Harga Flight Murah, Confirm Senang Nak Rancang Holiday !!!
P.S. 4 – Selfie Ini Nampak Biasa Bila Sekali Pandang. Tunggu Sehingga Anda Lihat Kali Kedua !!!
P.S. 5 – Ayah Orang Kaya No.1 Malaysia, Tapi Pekerjaan Anaknya Bakal Buat Anda TERKEJUT !!!

The post (VIDEO) KEJAM. Suami MENGAMUK Tetak Muka Isteri Depan Orang Ramai !!! appeared first on MALAYSIA KINII.

No comments