Kawan Lama Tiba-Tiba Muncul & Tanya “Hang Dengan Laki Berkepit 24 Jam Tak Kan Xdak Anak Lagi? ” Wanita Ini Menjawab…

Kawan Lama Tiba-Tiba Muncul & Tanya “Hang Dengan Laki Berkepit 24 Jam Tak Kan Xdak Anak Lagi? ” Wanita Ini Menjawab…| Memetik dari FB Zarith Najwa Abd Malik, Sahabat lama yang menjadi stalker fb selama ni xpernah menegur pun, akhirnya menegur & bertanyakan mengenai zuriat secara tiba-tiba. Kawan lamanya yang di kenali sebagai syikin ini, bukan sahaja tidak sensitif & bertanya, malah mengutuk wanita yang masih belum dikurniakan rezeki zuriat. Alahai cik akak, rezeki ni semua dari Tuhan.

Semua itu hanyalah pinjaman sahaja & bukannya kekal milik kita. Kita yang sudah dikurniakan rezeki zuriat ini sepatutnya menadah tangan bersyukur & mendoakan orang lain supaya dikurniakan rezeki juga. Bukan seperti yang awak buat ini adalah perkasa sebaliknya. Ingatlah doa orang yang teraniaya ini dimakbulkan Tuhan. Mungkin awak sudah lama menjadi stalker & looser dalam bab lain & perasaan dengki itu semakin menjadi2 sehinggakan awak tidak dapat mengawal akal fikiran waras dengan menyerang rakan sendiri dengan menggunakan isu zuriat.

Kami disini mendoakan agar akak syikin kita ini dibukakan pintu hati untuk menyedari kesilapannya & bertindak dengan lebih bijak & matang dimasa hadapan kerana perbuatan sebegini tidak lain & tidak bukan hanyalah akan merugikan diri sendiri. Saksikan sendiri screenshot di bawah ini.

The post Kawan Lama Tiba-Tiba Muncul & Tanya “Hang Dengan Laki Berkepit 24 Jam Tak Kan Xdak Anak Lagi? ” Wanita Ini Menjawab… appeared first on SIAKAP KELL.

No comments