Ingin Tunjukkan Bagaimana Cara Nabi Isa Berjalan “Dipermukaan Air”, Apa Yang Pada Paderi Ini Buat Pengikutnya TERKESIMA !!!

Ingin Tunjukkan Bagaimana Cara Nabi Isa Berjalan “Dipermukaan Air”, Apa Yang Pada Paderi Ini Buat Pengikutnya TERKESIMA !!! | Seorang paderi gereja di Zimbabwe yang cuba menunjukkan bagaimana Nabi Isa berjalan di atas air dengan menyeberangi sungai dengan berjalan kaki telah dimakan hidup-hidup apabila dia diserang oleh tiga ekor buaya.

Jonathan Mthethwa daripada Saint Gereja Last Days membawa pengikutnya ke kawasan yang dikenali sebagai Sungai Buaya sebelum melakukan upacara itu.

Menurut saksi, paderi itu masuk ke dalam air dan mengharungi sungai itu kira-kira 30 meter sebelum cuba naik ke permukaan air. Malangnya paderi itu diterkam tiga ekor buaya dan memakannya.

Hanya kasut dan seluar dalamnya dilihat terapung dipermukaan air, menurut laporan Post Daily.

Saksi Deacon Nkosi berkata: ‘Paderi itu mengajar kami mengenai iman pada hari Ahad minggu lepas.

‘Dia berjanji akan menunjukkan keimanannya kepada kami hari ini, tetapi malangnya dia lemas dan dimakan oleh 3 buaya besar di hadapan kami.

‘Kami masih tidak faham bagaimana perkara ini boleh berlaku kerana beliau berpuasa dan beribadah sepanjang minggu. Buaya itu selesai membahamnya dalam beberapa minit sahaja.

‘Apa yang tinggal selepas buaya-buaya itu selesai membahamnya hanyalah sepasang kasut dan seluar dalamnya yang terapung di atas air.’

Pada waktu pasukan kecemasan tiba di tempat kejadian, paderi itu sudah mati.

Sumber:- DailyMail

P.S. 1 – CCTV JPJ Rakam Imej Bungkusan Kain Kapan Dalam Kereta Warga Singapura Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!
P.S. 2 – ANEH Suami Selalu Pulang Rumah Mak. Akhirnya Apa Yang Suami Buat Di Rumah Maknya TERBONGKAR !!!
P.S. 3 – Malam Pertama Saya Salin Pakaian Di Bilik Lain. Gara-Gara Ini Suami Buat Sesuatu Di LUAR JANGKA !!!
P.S. 4 – Suamiku Seorang Yang Amat Baik Tapi Disebabkan Satu SEBAB, Aku TERLANJUR Dengan Rakan Sekerja !!!
P.S. 5 – Seluruh Penduduk MURTAD. 30 Tahun Pakcik Ni TERPAKSA Solat Sendirian…. Allah Allah…

The post Ingin Tunjukkan Bagaimana Cara Nabi Isa Berjalan “Dipermukaan Air”, Apa Yang Pada Paderi Ini Buat Pengikutnya TERKESIMA !!! appeared first on EKSIDENZ.

No comments